رفتن به محتوای اصلی
۲۷ بهمن, ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۶

برف شدید هم مانع جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر قم نشد

مطلب بدون عنوان 431

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به بارش‌های سنگین برف در سطح شهر قم اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف در قم، تیم‌های مختلف خدمات شهری از دقایق ابتدایی در بخش‌های مختلف به حالت آماده‌باش در آمده تا بتوان به‌سرعت مشکلات احتمالی و انسداد مسیرها رفع شود.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری همزمان با آغاز فصل زمستان با برگزاری رزمایشی آمادگی خود را ارتقا و به‌روز می‌کند، ابراز کرد: تجهیزات و امکانات مختلفی اعم از ماشین‌آلات سبک و سنگین، دستگاه‌های رفع آب‌گرفتگی، تجهیزات ایمنی و.. هرساله به‌روزرسانی شده و در آمادگی کامل قرار می‌گیرد.
مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بارش برف در 48 ساعت گذشته حجم کاری بسیاری برای نیروهای بخش‌های مختلف شهرداری و به‌ویژه نیروهای خدمات شهری ایجاد کرد ولی به لطف خدا و تلاش همکاری، به بهترین نحو این موضوع مدیریت و کنترل شد تا کمترین مشکلی برای شهروندان ایجاد شود.
وی با تأکید بر اینکه یکی از افتخارات شهرداری قم در بارش اخیر جمع‌آوری زباله‌ها همزمان با بازگشایی معابر و نمک‌پاشی سطح شهر بود، اذعان کرد: علیرغم بارش سنگین و بدون وقفه برف، حدود 650 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری شد.
میرهادی اضافه کرد: این حجم جمع‌آوری زباله علیرغم مشکلات فراوان نشان از همت بالای مدیریت شهری قم در آراستگی و نظافت شهری دارد.


https://qom.ir/DrNo